Thursday 26 January 2012

tentang ida

 sudah beberapa bulan kau ilang, tiba2 kau muncul kembali.. pelik jugak aku, kau telepon tiba2 sekadar bertanya sudah ada yg punye ke belum.. ida kenapa kau ilang dahulu? dahulu aku sukakan kau, tpy kau buad bodoh saja, tpy semalam kau tiba2 saja muncul sambil bertanyakan begitu.. aku mintak maaf ida, aku tidak ada lgi perasaan cinta pada kau.. aku anggap kau sepupu jauh aku saja.. maafkan aku ida, mungkin kalau hati aku terbuka untuk kau, aku akan terima kau.. kalau aku tiada hati padamu, maafkan aku ida.. aku ikhlas berkawan denganmu, tapi cuma sekadar kawan.. ida boleh sentiasa menghubungi kita, along tak pernah sombong tau ida..
puas along mencoba menipis semua dugaan, malah ada yang anggap along lupa daratan, peritnya along lalui,
kemelut yang panjang hingga ke saat ini along tidak ketentuan, wanita mana ida yang sanggup berkongsikan kasih? moga suatu hari sembuhlah luka, dan kembali ceria walau hati aku ini milik engkau dan dia..
REALITI DAN FANTASI

copyright@2012.all right reserved by si pelukis kidal jalanan