Thursday 26 January 2012

i miss u

sudah seminggu berlalu, akhirnye atok n opah aku kembali ke kampung halamam
sedih pula rasa hatiku setelah tiada mereka, sunyi sepi kembali
tapi sungguh seronok kerana membawa mereka berjalan2 di johor
aku berharap mereka datang ke johor lagi....
oke hari nie sebenarnye saya nak ceritakan tentang si dye..
awk sye nak mintak maaf sangat2 sebab bnyk wat msalah
saya harap awk maafkan saya tau..
saya amat rindukan awk tau.. klau boleh saya nak jumpew awk hari2, tapy mse x mengizinkan
mungkin isnin nie kita boleh berjumpew la kot..
maafkan saya semalam x lama berjumpe dengan awk,
saya takut awak kecik hati dengan saya.
saya mintak maaf banyak2..
adakah awak sama juga merindui saya?
kalau awak tak merindui saya, saya tak kisah, sedikit pun saya tak ambil hati..
tapi saya amat merindui awak.. teramat sangat.. i miss u frenzz..

REALITI DAN FANTASI

copyright@2012.all right reserved by si pelukis kidal jalanan