Saturday 28 January 2012

cerita pagi ahad

selamat pagi semua, hari ini pagi-pagi aku sudah keluar pukul 7 pagi.. sebab aku nak pergi jogging dengan membe-membe aku.. aku pergi kat tasek jerk, wah ramai jugak orang kat situ seronok tu, ada awek cun lagi.. hahaha.. aku pergi sana cuma nak ushar awek jerk.. tak salah kan?? huhuhuhu.. sambil tu kitorang jogging laa.. 
hampir 2 jam aku dengan membe aku kat tasek.. sambil tu aku poco-poco jap, tapi aku boleh goyang club la pulak.. haha.. emm.. baru aku ingat, dari semalam sampai la skrg aq chat dan call me back pada dye, tapi dye langsung takde respon.. tiba-tiba senyap begitu.. dye marahkan aku ker?? emm, takpelah, lagipun aku nie bkn sapew2 pown pada dye.. yang penting tengahari nie aku nak pergi recording kat bandar.. hahaha.. lagi seronok.. ermm esok interview kjew kat jusco la pulak.. emm yang penting kjew.. oke lah saye gerak dulu bye2.. muahhh..

REALITI DAN FANTASI

copyright@2012.all right reserved by si pelukis kidal jalanan