Tuesday 24 January 2012

beban

selamat pagi dak-dak blogger, sudah beberapa jam aku kecik hati sama dia, dia tak pernah sedar, yang aku mula sayang pada dia, tpy dia tak peduli langsung tentang kehadiranku, maafkan saya sbb meyayangi awk, mencintai awk, saya tahu yang awk takde perasaan itu, awk cuma anggap kawan, tapi tidak bagi saya, kawan? awk tau erti kawan? awk tahu erti teman setia? awk tahu erti kasih sayang? pernah awk memahami itu semua?? tak pernahkan? tapi kenapa saya harus memegang beban kasih sayang awak? betul kata hati dari saya, tak perlu ada kasih sayang, tak perlu ada teman, cuma yang perlu hanyalah untuk diri sendiri, awk 'luka di luar boleh diubati, tapi luka dihati sukar diubati'  kenapa nie semua terjadi dari saya? siapalah saya kan pada awk? adakah awak anggap saya sampah? adakah awak anggap saya tidak berguna? mentang-mentanglah saya nie seorang pekerja club kan, maafkan saya, saya tak bermaksud buad awak sedih, tapi cuma nak buad awak sedar tentang kehidupan, tapi degar semua manusia taklah sempurna, termasuklah saya, tapi saya juga ada perasaan..  oklah sampai disini sajalah saya menulis, okelah bye semuee..
REALITI DAN FANTASI

copyright@2012.all right reserved by si pelukis kidal jalanan